U Obiteljskom članstvu sudjeluju najmanje dvije osobe: nositelj članstva i ostali članovi obitelji, odnosno roditelji, partneri te njihova djeca do 25. godine života koji zajednički koriste ovdje navedene pogodnosti. Svaki Član Obiteljskog članskog modela dobiva vlastitu iskaznicu i može samostalno koristiti pogodnosti. Članska godina obiteljskim članovima ističe kad i nositelju, neovisno o datumu učlanjenja drugih članova obitelji.

Područje pružanja usluga je teritorijalno područje Republike Hrvatske, osim pogodnosti iz programa Show Your Card! koje se mogu koristiti i u inozemstvu. Članske pogodnosti mogu se koristiti samo za uredno registrirana vozila. Članovi Obiteljskog članskog modela snose troškove koji su veći od bonusa navedenih u Pravilima Obiteljskog članskog modela OPTIMUM.

Optimum obiteljski paket sadrži sljedeće pogodnosti:

  • besplatne usluge pomoći na cesti ukupnog iznosa do 3.500 kn (s PDV-om)

(mogu se ostvariti višekratno tijekom članske godine, uz uvjet da je u trenutku nastanka potrebe za uslugom jedan od punoljetnih Članova Obiteljskog članskog modela upravljao vozilom ili se nalazio u vozilu, te je pozivom na jedinstveni broj 1987 zatražio pomoć na cesti i pričekao pružanje usluge),

  • jedna besplatna usluga prijevoza vozila u slučaju prometne nesreće ili krađe ukupno najviše do iznosa bonusa od 4.500 kn (s PDV-om)

(može se ostvariti jednom tijekom članske godine uz uvjet da je u trenutku nastanka potrebe za uslugom jedan od punoljetnih članova Obiteljskog članskog modela upravljao vozilom ili se nalazio u vozilu, te je pozivom na jedinstveni broj 1987 zatražio prijevoz vozila i pričekao pružanje usluge),

  • neograničen broj usluga uz naplatu prema Pregledu naknada za usluge tehničke pomoći,
  • vozilo za nastavak putovanja na području Republike Hrvatske, do popravka kvara, najdulje četiri dana i najviše do iznosa od 400 kn po danu

(ova se pogodnost može ostvariti jednom tijekom članske godine ako je prethodno zatražena usluga Pomoći na cesti, ili usluga Prijevoza vozila u slučaju prometne nesreće. Ista se može koristiti samo ako je zatražena istog dana kada je zatražena usluga Pomoći na cesti ili usluga Prijevoza vozila u slučaju prometne nesreće.
Ako se 100 ili više km od adrese prebivališta Člana dogodila prometna nesreća odnosno kvar koji nije moguće otkloniti tijekom radnog dana, Član može koristiti uslugu vozila za nastavak putovanja tijekom popravka vozila najdulje četiri dana i najviše do iznosa od 400 kn po danu; ili korištenje dvodnevnog smještaja na području Republike Hrvatske, najviše do iznosa od 500 kn za noćenje s doručkom. Ova se pogodnost može ostvariti jednom tijekom članske godine, ako je prethodno zatražena usluga Pomoći na cesti, ili usluga Prijevoza vozila u slučaju prometne nesreće. Ista se može koristiti samo ako je zatražena istog dana kada je zatražena usluga Pomoći na cesti ili usluga Prijevoza vozila u slučaju prometne nesreće.
Ako se 100 ili više km od adrese prebivališta Člana dogodila prometna nesreća odnosno kvar koji nije moguće otkloniti tijekom radnog dana, Član može koristiti uslugu dvodnevnog smještaja, najviše do iznosa od 500 kn za jedno noćenje s doručkom.
Ostali putnici u vozilu mogu koristiti ovu uslugu samo ako su Članovi u članskom modelu OPTIMUM ili EUROPA; ili nastavak putovanja ili povratak u mjesto stanovanja na području Republike Hrvatske javnim prijevozom, najviše do iznosa od 250 kn. Ova se pogodnost može ostvariti jednom tijekom članske godine, ako je prethodno zatražena usluga Pomoći na cesti, ili usluga Prijevoza vozila u slučaju prometne nesreće. Ista se može koristiti samo ako je zatražena u roku od sedam radnih dana od dana kada je zatražena usluga Pomoći na cesti, a kvar na vozilu nije otklonjen ili kada je zatražena usluga Prijevoza vozila u slučaju prometne nesreće.

Ako se 100 ili više km od adrese prebivališta Člana dogodila prometna nesreća odnosno kvar koji nije moguće otkloniti tijekom radnog dana, Član može nastaviti putovanje ili se vratiti u mjesto stanovanja vlakom ili autobusom. HAK će nadoknaditi trošak karte najviše do iznosa od 250 kn.
Ostali putnici u vozilu mogu koristiti ovu uslugu samo ako su Članovi u članskom modelu OPTIMUM ili EUROPA.

Napomena: Pogodnosti Vozilo za nastavak putovanja, Smještaj i Nastavak putovanja ili povratak u mjesto stanovanja ne mogu se međusobno nikako kombinirati. Ostvarivanjem jedne od navedenih usluga, Član je iskoristio mogućnost korištenja ostalih dviju usluga;

  • kontrolni pregledi i ostale pogodnosti vezane uz vozilo

(Kontrolni pregled obuhvaća jednu provjeru ispravnosti rada motora, i jednu kontrolu i podešavanje svjetala. Članovi Obiteljskog članskog modela imaju pravo dva puta tijekom članske godine koristiti pogodnost demontaže i montaže guma te balansiranje kotača na vozilu, a ostvaruje se najavom u radionicu Autokluba Vinkovci),

  • besplatno čuvanje vozila u kvaru ili oštećenoga u prometnoj nesreći, do najdulje pet dana,
  • jednokratna novčana pomoć u slučaju smrti, u iznosu od 10.000 kn ili trajnog tjelesnog oštećenja u iznosu od 20.000 kn, kao posljedice prometne nesreće,
  • neograničeni broj pravnih savjeta o cestovnom prometu i vozilu,
  • besplatno primanje članskog glasila Revije HAK,

(Jedan primjerak revije se dostavlja za cijelu obitelj)

  • korištenje popusta u programima ušteda "HAK preporučuje" i Show your Card!,
  • sudjelovanje u HAK-ovu programu vjernosti,
  • posebne cijene za članove u web-shopu HAK-a.

Godišnja članarina iznosi 430 kn.
 

UČLANI SE

POSEBNE POGODNOSTI ZA ČLANOVE AK VINKOVCI

Učlanite novog člana i izaberite poklon (po paketima poslagati poklone, pogledati na https://www.hak.hr/clanstvo/cunc

Dovoljno je ispuniti kupon iz HAK Revije i sa preslikom uplaćene članarine poslati na adresu:

Hrvatski autoklub
Avenija Dubrovnik 44
10010 Zagreb
(s naznakom ČUNČ)

ili

se javiti u Autoklub Vinkovci sa podacima i uplatom novog člana kako bi se ostvarilo pravo na poklon.

Imate li dodatno pitanje?

Slobodno nas kontaktirajte!